dissabte, 25 d’octubre del 2008

Feina

Ja fa quasi dos mesos que sóc a Brussel·les i crec que ja estic força ben adaptat, tant a la feina com a la ciutat. La meva Unitat sembla la UE en petit, ja que són molts els països que hi som representats, Itàlia, França, Bèlgica, Polònia, Suècia, República Txeca, Eslovàquia, Escòcia, Grècia, Espanya i per suposat Catalunya. Ja m’he anat fent un lloc dins de l'equip. Des del primer dia tots van tenir cura de mi, ja se sap que els inicis en qualsevol lloc son durillos, però jo he tingut molta sort, ja que tots sense excepció són una gent encantadora i m’han ajudat en tot allò que m'ha fet falta, fins i tot s'han repartit algunes de les meves tasques mentre jo em posava al dia, per anar-me-les tornant mica en mica quan ho tingui tot més per ma. Com a secretari de la unitat, junt amb tres altres secretaris, tinc molta relació diària amb tothom, i el fet de haver-hi tant bon ambient ajuda molt a l'hora de fer la feina. Entre nosaltres no hi ha categories, fins i tot la cap d'unitat és una més de l'equip, disposada sempre a ajudar encara que estigui desbordada de feina. Acostumem a dinar cap a la una del migdia, el primer que te gana va passant per les altres oficines buscant gent per anar a dinar i de vegades ens ajuntem més de 10 persones per anar-hi junts. Els temes a taula són molt variats, des de polítics, viatges, costums, etc tot plegat em recorda una mica els restaurants del Club Med amb un ambient tan internacional i canviant de idioma cada dos per tres. Quan hi ha alguna data especial, aniversari, comiat d'algun company, ascens, etc s'organitzen festetes amb beguda i pica pica, per suposat en hora de feina, i tot que sigui més fàcil passar el dia. Per tot això pot semblar que no treballem gaire, de fet aquesta va ser la meva impressió quan vaig entrar a treballar, però ara us puc assegurar que aquí es treballa molt pel bé de la Societat de la Informació a la Unió Europea.

2 comentaris:

ramon ferré ha dit...

m'agrada la novia i el lloc on tens la mà esquerra

LOS ha dit...

a mi m'agrada més el paissatge de tardor...