diumenge, 12 d’octubre del 2008

Maastricht


No se si és degut al consell del proper dia 15 o serà sempre així, però les darreres dues setmanes han estat força estressants, amb molta feina amb un plaç "deadline" molt curt de resposta.
Divendres vam tenir el primer gran "meeting" des que sóc aquí amb uns 25 experts nacionals, tot va anar molt bé, però de fet només és la preparació de "Big Meeting" del proper 18 de Novembre amb uns 100 participants. Aquesta serà la meva prova de foc d'organització, he de dir que evidentment no sóc jo sol qui se n'ocupa, però com que sóc jo qui ho coordina, el meu nom surt a tots els emails i els delegats nacional i experts nacionals es dirigeixen directament a mi com Monsieur Santacana.
Aquest cap de setmana ha estat de ple estiu, amb un sol radiant i amb més de 20 graus de màxima. Ahir dissabte vaig anar a Maastrich, ciutat holandesa on es va signar el tractat europeu del mateix nom, va ser una visita molt emocionant pel fet d'estar a un lloc tant assenyalat dins la construcció europea, amés anava molt ben acompanyat d'una rossa amb uns ulls súper blaus. La ciutat no és gaire gran i amb un centre històric molt maco, amb restes romanes, medievals i edificis típics flamencs, tot plegat una barreja que fa que Maastricht sigui anomenada la ciutat més bonica dels Països Baixos. Al fer un dia tant radiant, les terrasses que hi havia a cada plaça eren plenes de gent aprofitant cada raig de sol i les moltes zones de gespa i aigua semblaven platges en pla estiu. Una curiositat de la ciutat és una catedral que de fet és un hotel, amb una decoració interior impressionant i moderna molt ben combinada amb l'art religiós.

2 comentaris:

LOS ha dit...

Bon jour Monsieur Santacana, comment ça va ?

M'alegra saber de tu i veure que t'adaptes al teu nou país.
De fet, no em sorprèn, no he dubtat mai de la teva capacitat d'adaptació als diversos llocs i circumstàncies.
Espero que el dia que trobis una noia que de debò et faci patxoca ens ho facis saber.
Seguiré llegint el teu blog a l'espera de més notícies.

Una abraçada de la teva cosina Los.

ramon ferré ha dit...

t'anava a demanar fotos de Maastrich però potser millor de la rossa o de les rosses