dissabte, 17 de gener del 2009

Àpats nadalencs a Brussel·les

Les festes nadalenques ja s’han acabat fa uns dies i és hora de fer balanç. Com us deia al missatge anterior vaig tenir força àpats per celebrar les festes, i de tots en tinc un bon record. El dinar amb els companys de feina va estar molt bé, encara que no vaig encertar massa en l’elecció del plat, però les converses i discursos van servir per conèixer-nos millor personalment i fins i tot em van regalar una ampolla de vi francès. El sopar dels companys catalans, finalment va ser mig català mig italià, ja que la parella de l’organitzador és italiana, per tant la gresca va ser encara millor. La meva truita de patates va tenir molt d’èxit i el panetone italià també. Vàrem cantar nadales en tots els idiomes imaginables, fins i tot en Furlan, idioma de la regió de Venècia. El Casal Català com cada any va fer el seu sopar amb la cantada de nadales catalanes tradicionals i els torrons de postres. Va ser una bona oportunitat per contactar amb els catalans residents a Bèlgica. Finalment el sopar internacional de casa. No hi va haver ni nadales ni torrons però si molta alegria i ganes de festa.