dimarts, 9 de setembre del 2008

Sigles i més sigles

Ha arribat el dia d'entrar a la oficina d"INFSO".
Correctament identificat amb el "badge" al coll amb una foto personal a la que m'hauré de d'acostumar encara que no m'agradi i amb tota la informació possible i més "CA", "BXL"... entro a l'edifici de Beaulieu "BU25" com un nen amb sabates noves, amb la meva carpeta plena de papers i vestit de 21 botons. No se si és perquè sóc del mateix poble del Bargalló, però a mi la corbata tampoc m'agrada encara que la majoria aquí la porten.
A l'entrada em trobo a tots els nouvinguts de la meva "DG", 6 en total i descobreixo que hi ha una noia que anirà a la meva unitat "C1". Ens ve a buscar una noia molt maca que ens comença a parlar del nostre "COFO", el "COFOI" passant pel "REFOI" i sobretot no oblidar els "HoU".
Un cop assegut al despatx comença el primer contacte real amb la feina, i continuem, -hauràs de mirar el teu "SYSLOG" que trobaràs a la "INTRANET" de la "INTRACOMM" de la nostra "DG INFSO", on podràs començar a estudiar el "CIS-NET", l"iFLOW" i el "WEBDOR", ah!, tu també portaràs els "MIPS" i sobretot les "AL2", per tot això et faltarà el codi "ADONIS", però abans que res hauràs de trucar al "HELPDESK" que et doni els "PASS"- i jo dic PROUUUUUU!!!!!!!!!! comença de nou, poc a poc i en un idioma que t'entengui.
Per sort la feina no agobia massa i m'han deixat estudiar tranquil. Després d'una setmana a l'oficina ja començo a saber que volen dir cada una d'aquestes sigles, ara només falta saber-les utilitzar. De fet en un principi tot sona complicat però un cop vistos els programes, crec que en poques setmanes ja podré ser força operatiu.
Ja he finalitzat la meva primera setmana a la Comissió i segueixo amb la mateixa alegria que el primer dia, tant de bó perduri molt de temps.

2 comentaris:

Janet ha dit...

De debò que ja saps que volen dir totes aquestes sigles? doncs ja és molt això, jo encara estaria averiguant què vol dir la primera.
PTNTS

ramon ferré ha dit...

que duri la il·lusió, no facis cas de la gent amb esperit de funcionaris, són morts en vida, alegria alegria que són dos dies